Lo Sfidante

2 noiembrie 2012 at 9:20 am Lasă un comentariu

Prin mintea noastra trec tot felul de ganduri care ne despart de posibilitatea de a ne bucura de momentul prezent.

Entry filed under: Spiritualitate.

Etichete Sri Aurobindo

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te celorlalți 64 de abonați.

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!