Manifest pentru sănătatea României

10 Februarie 2017 at 9:06 am 2 comentarii

Ochii românilor sunt ațintiți asupra Bucureștiului. Pentru că acolo a început să bată inima României.

 

Deocamdată inima asta mai are aritmie, nu bat în concordanță atriile din Piața Victoriei și cu ventriculii din fața Palatului Cotroceni. Sau invers…

 

Eu nu mai fac grevă. Sunt în București și manifestez pentru România! Nu mă mai interesează să cadă cineva sau să nu cadă cineva…

 

Am scris pe o hârtie “București” și stau cu picioarele pe ea. Nu știu dacă mai trebuie să cadă cineva. România însă trebuie să se ridice!

Să fie liberă, libertatea!

Să fie demnă, demnitatea!

Să fie la loc de cinste, cinstea!

Iubesc România, iubesc românii, oriunde ar manifesta!

Bună dimineața, România, oriunde ai manifesta!

Entry filed under: Spiritualitate.

Din gară în gară, către primăvară Povești din grădina mea. (Un trandafir și un crin scriu povești)

2 comentarii Add your own

  • 1. Aliosa  |  14 Februarie 2017 la 7:03 pm

    Buna seara !
    Subscriu in totalitate spuselor domniei tale ! 🙂
    E pacat ca frumoasa noastra TARA a ajuns atat de DEZBINATA si INVRAJBITA de niste politicieni plini de ranchiuna, URA si interese meschine……………….
    Seara faina ! 🙂
    Aliosa.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 37 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


