Un joc cat o viata

12 August 2016 at 10:22 pm Lasă un comentariu

Ne-a prins jocul… Dar ne-a spus cineva că suntem într-un joc? Greu să conştientizezi că ceea ce ai făcut de mic până la o vârstă adultă a fost doar rodul unui joc. Cu reguli ce le jucăm de mii de ani, schimbându-le pe ici, pe colo, în ceea ce se cheamă evoluţie, dar numai evoluţie nu e!
Nu ne-a spus nimeni, de ce să ne spună? E şi asta o regulă a jocului, să descoperi singur în ce te-ai băgat. În ce ne-am născut…
Şi acum cum să ies? Ce, e aşa uşor? Nu pot să fug acasă şi să le las baltă. Acasă e aici cu mine. Tot în mine trebuie să ies din joc, dar mai bine fără trebuie. Că viaţa îşi consumă secundele făcând mereu ce trebuie… aşa cum am învăţat. Nu trebuie nimic. Rămân aici unde sunt, cum sunt, privind alunul ăsta plin de frunze. În jurul meu toate se învârt, se perindă cronologic anotimpurile şi lumina soarelui. Dar… trebuie să mă dezbrac de haina asta incomodă pe care am îmbrăcat-o, crezând că mă ajută. Orice haină devine incomodă. În această lume nouă în care ne-am născut, nu haină trebuie să căutăm. Trebuia să ne căutăm pe noi, dincolo de toate normele lumii. Aşa nu mai aveam nevoie de cineva să ne spună ce e legal, ce e moral, ce e bine şi ce e rău. În fond nu avem nevoie de asta. Fiecare are o conştiinţă. Ce va fi mai departe? Păi asta e ideea, că vom continua zidind cărămidă după cărămidă, apoi ne vom retrage să vedem ce a ieşit. Şi tot aşa. Doar ne jucăm. Uneori putem scoate cărămizile prost aşezate, dar alteori sunt prea jos să le mai scoatem. Dar continuăm. Jocul poate continua cu cărămizile strâmbe. Poate e mai frumos aşa. Altfel ştiam de la început cum va arăta.
– notă publicată pe facebook, la data de 26 iulie anul curent, 2016
Entry filed under: Spiritualitate.

Imaginati-va… Donatie „Cumintenia pamantului”

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 37 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


