Scrisoare… mie

12 August 2016 at 10:10 pm Lasă un comentariu

Pe caldura asta nu prea am chef de ceva si de fapt nici n-am ceva de facut. M-am uitat la un film de o ora si vreo 20 de minute. Phone booth.

Si de dimineata, ba chiar de ieri probabil, caut sa inteleg mai bine lumea in care traim. Nu regulile ei, ci universul. N-are niciun rost lumea terestra in sine, dar e un loc cu posibilitati infinite. O gama infinita de culori cu nuantele lor, o lume zgomotoasa si melodioasa, in acelasi timp, cu infinite sunete. Si in domeniul tau, roci cu aspecte foarte variate, un univers si acolo! Oriunde iti indrepti atentia, descoperi infinitul. E un loc de joaca, pentru orice gusturi. Si daca ti se pare ca nu te „multumeste”, e doar pentru ca trebuie sa iti aduci contributia. Si eu, si tu, trebuie sa defrisam drumul nostru. Nici eu n-am fost multumita de copilaria mea, am vrut mereu mai mult. Nu stiam ce voiam, acum stiu. Am fost intr-o stare de letargie si nu stiam de ce. Trebuia sa ajung sa pot privi lumea de la alt nivel, de la nivelul constientei. Pentru mine nu e important sa fac ceva, ci sa inteleg ce se intampla. Sa ma joc mental, sa ating lumea si, ca un alchimist mental, sa aduc in ea bucuria de a trai. Uneori n-am nici pentru mine aceasta bucurie, dar ea apare cand vreau sa o daruiesc. Sunt reguli in lumea asta, care o data intelese, permit fiintei care suntem sa guste aceste daruri si sa creeze realitatea pe placul ei. Dar trebuie sa descoperim ce si cum. Sa aflam ce isi doreste sufletul nostru.

  • publicata ca nota pe facebook, in ziua de 7 iulie 2015
Entry filed under: Spiritualitate.

Cum stii care ce culoare e… Fusta buclucasa

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 40 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


