Nu ma vede(a) senzorul!

12 August 2016 at 6:59 pm 1 comentariu

Nesiguranta si/sau convingerea ca lucrurile trebuie sa mearga putin prost, a facut ca montarea unui senzor de prezenta in camara sa dureze vreo trei zile. In camara sistemul cumparat nu voia sa mearga. In camera insa, cu alt bec si alte fire electrice functiona, desi uneori avea si acolo hopuri. Au urmat diverse incercari, folosind un bec ca cel din camera, insa in camara. Functiona. Mister!… Treptat increderea mesterului, adica a sotului, a crescut si sistemul a inceput sa functioneze normal si in camara. Cum deschideai un pic usa, becul se aprindea cuminte. A doua zi dimineata am intrat in programul firesc. Deschideam usa in viteza, luam ce imi trebuia si o inchideam. Nu aveam timp sa ma gandesc la senzor, asa ca de cele mai multe ori apasam si interupatorul, desi acum era inutil. Incet-incet am retinut cum functiona, dar tot masinal. A venit sotul si i-am turuit ca acum merge senzorul, dar… si atunci AM REALIZAT ca azi dimineata eu intram pana in mijlocul camarii si becul abia atunci se aprindea! Ups! Pai cum asa??! Doar aseara AM OBSERVAT cum se aprindea la cea mai mica deschidere a usii. Iar azi dimineata, parca IN STARE DE TRANSA, eu intram fara sa OBSERV senzorul, iar becul se aprindea abia cand efectiv aveam nevoie de el. Bineinteles ca sotul a verificat si senzorul functiona ca aseara, IN PREZENTA LUI. Nu mai este poate nevoie sa amintesc ca noi suntem formati mai mult din spatiu decat din materie, nucleul atomic fiin minuscul iar electronii inca si mai mici. Distanta dintre ei insa este imensa. Ca toată asa-zisa materie, de fapt. Nu materia este consistenta, ci simturile noastre o percep asa, totul fiind o fireasca inlantuire intr-o lume unde avem frumoase si interesante experiente. La asa materie, asa simturi. De aceea avem uneori motive sa fim optimisti, iar alteori nu, pentru ca mintea alege conform legilor universale a schimbarii si pendulului, cand semnalele de la polul pozitiv, cand semnalele de la polul negativ. Dar realitatea in ansamblul ei „nu are culoare”. Noi coloram realitatea cand in roz, cand in gri.

Si deasemenea nu mai este poate nevoie sa amintesc aici ce spune fizica cuantica, aceea ca OBSERVATORUL determina rezultatul experientei. Iar in spiritualitate se afirma ca experienta ia nastere in momentul cand este OBSERVATA.

Entry filed under: Spiritualitate.

Dincolo de atasamente – poveste Cum stii care ce culoare e…

1 comentariu Add your own

  • 1. zaraza26  |  12 August 2016 la 7:04 pm

    Zilele trecute sotul meu a montat un senzor de miscare afara. Recitind acum aceasta nota, vad similaritati. La vreo ora dupa montarea lui, am iesit afara precipitat, am mers vreo doi metri si m-am oprit pentru ca era bezna si 1. aveam nevoie de lumina 2. nu stiam daca nu ma impiedic de vreun pisic sau pechinez si 3. maaai, trebuia sa se aprinda senzorul. Toate astea le-am gandit intr-o fractiune de secunda, in ordinea asta. In clipa cand mi-am amintit de senzor, acesta s-a aprins. De atunci se aprinde in clipa in care ies.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 40 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


