Cafeneaua Francesca din Cluj, o incantare!

13 Ianuarie 2014 at 2:34 pm Lasă un comentariu

Actualizare la „cafeaua in asteptare” in orasul Cluj-Napoca. (daca nu stiti inca ce inseamna, este un serviciu prin care platesti anticipat o cafea etc pentru cineva care nu-si poate permite).
De pe internet stiam de doua locatii, dar in data de 11 ianuarie 2014 am gasit urmatoarea situatie: cafeneaua Zorki e intr-o perioada de transformari, etajul e in renovare. „Cafeaua in asteptare” nu mai functioneaza acolo. Parterul va asteapta insa ca de obicei.
Cafeneaua Francesca a fost o experienta frumoasa! Am adus poze sa vedeti ce oferta de prajituri are, cum functioneaza sistemul de „cafea in asteptare” (cu biletelele alea expuse) si in plus adresa lor de blog unde gasiti alte amanunte interesante! A fost o placere sa ii vizitez!
In engleza serviciul se numeste „coffee to go”. De pe blog veti afla ca de sarbatori au fost si „cozonaci in asteptare”!

– Cafeneaua Francesca, piata Muzeului, langa biserica franciscana

http://francesca2012.wordpress.com/

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Entry filed under: Spiritualitate.

Drumurile cautarii sinelui Castelul din cărţi de joc

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 37 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


