Rugaciunea ascultata

2 Iulie 2013 at 9:48 am Lasă un comentariu

preluare de pe facebook

„Trebuie să acţionăm în asumpţia că deja avem ceea ce dorim, căci tot ceea ce dorim este deja prezent înlăuntrul nostru. Aşteaptă numai să fie revendicat. A fi revendicat este o condiţie necesară prin care ni se împlinesc dorinţele. Rugăciunile noastre sunt ascultate dacă ne asumăm sentimentul dorinţei împlinite şi continuăm în acea asumpţie.
La unul dintre cele mai drăguţe exemple de rugăciune ascultată am fost martor în propria mea cameră de zi. O foarte distinsă doamnă din afara oraşului a venit să mă consulte în legătură cu rugăciunea. Cum nu avea cu cine să-şi lase nepoţelul de opt ani, l-a adus cu dumneaei la mine. Aparent, acesta era absorbit în joaca lui cu un camion de plastic, dar la sfârşitul interviului cu bunica lui, a spus, „Dle Neville, acum ştiu cum să mă rog. Ştiu ce vreau – un căţeluş collie – şi am să-mi imaginez că-l îmbrăţişez în fiecare seară în patul meu”.
Bunică-sa ne tot explica acum imposibilităţile în privinţa rugăciunii lui, costul căţelului, limitările apartamentului lor, *opoziţia fermă a părinţilor săi+, chiar şi incapacitatea lui de a purta de grijă unui căţel aşa cum se cuvine. Băiatul a privit în ochii ei şi a spus simplu, „Dar, buni, acum ştiu cum să mă rog”.
Şi a făcut-o. Două luni mai târziu, în timpul „Săptămânii bunăvoinţei faţă de animale” din oraşul lor, li s-a cerut tuturor elevilor să scrie o compunere despre cât de mult iubeau şi aveau să îngrijească un animal. Ai ghicit – compunerea lui, din vreo cinci mii propuse, a fost cea care a câştigat premiul, iar premiul, înmânat de primarul oraşului copilului nostru consta într-un căţeluş collie.
Băieţelul şi-a asumat sincer sentimentul dorinţei sale împlinite, îmbrăţişându-şi cu drag căţeluşul în fiecare seară.”

 

Entry filed under: Spiritualitate.

Holograma/fractal O gustare cu Dumnezeu

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 40 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


