6000 de kilometri cu tricolorul in spate

7 Iunie 2013 at 10:20 am Lasă un comentariu

Despre ei am auzit prima data la radio, acum circa doua saptamani. I-am urmarit apoi pe facebook si mi-a placut ce si-au propus si am decis sa ii ajut sa isi indeplineasca visul, care poate fi si visul fiecaruia dintre romani: steagul romanesc sa fie purtat prin Europa cu cinste si demnitate!

Aici aveti linkul spre facebook
http://www.facebook.com/EuroseasOnTheWheels?fref=ts

preluare de pe facebook
„Dragilor,
Va scriu aceste randuri voua, prietenilor mei, pentru a ajuta alti 2 prieteni, ce sunt indeajuns de nebuni ca sa-si implineasca visul … de a purta tricolorul romanesc, intr-un veritabil tur de forta, strabatand Europa de la un capat la altul pe biciclete. De ce? Pentru ca visul lor e sa poarte tricolorul romanesc prin 8 tari / 7 capitale, pentru atingerea marilor: Nordica, Baltica, Celtica si Mediteraneana. Acest vis al lor este unul care m-ar face bucuros ca roman, daca s-ar implini si sper ca si pe voi, prietenii mei .

Asadar, in ideea ca fiecare dintre noi ii vom sprijini financiar cu 2 – 3 euro), sper sa reusim sa strangem o suma care sa le asigure plata locului de campare si de trai zilnic, caci efortul fizic este unul extrem de mare.
Haideti sa fim parte a acestui vis si sa ne bucuram la final ca romanii, ca toate celelalte natiuni europene, ii sprijina pe cei care isi infaptuiesc visele frumoase , nu doar dau din gura!

Multumim pentru suport!

Donatiile se pot face in contul: RO91BRDE445SV58008214450

P.S Like si share acestei cauze daca doriti sa o sustineti”

ImagineImagine

Entry filed under: anunt umanitar.

TACEREA SACRA – Mauna Hridaya Ananda Implinire

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 40 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


