16 Octombrie 2012 at 10:41 am 1 comentariu

Citeşte!

racoltapetru6

Citeşte scrisoarea de protest al unui tânăr care a dat Bacalaureatul!

O scrisoare de protest, pe Facebook., scrisă de un tânăr care a susţinut BAC-ul în acest an.

,,Generaţia rataţilor! Generaţia etnobotaniştilor! Generaţia Idioţilor! Generaţia Facebook! – aşa ne cataloghează mass-media şi opinia publică din întreaga ţară, în zilele acestea, pe toţi care am dat Bacalaureatul – eu le spun doar atât – RUŞINE!

Ruşine tuturor!

Ruşine pentru că aţi ajuns să daţi vina pe o generaţie crescută de voi, arătată cu degetul acum, tot de către voi! Ruşine sistemului care ne-a crescut! Ruşine modelelor, care ne sunt promovate de mai bine de 20 de ani încoace! Ruşine nouă, vouă, profesorilor, elevilor, politicienilor, mass-mediei, ROMÂNIEI!

Am ajuns după 20 de ani de şpagă, de modele gen Becali, Tălmăcean şi Bianca Drăguşanu, de învăţământ greşit manageriat, de legi făcute greşit, să profite cei puternici, de Facultăţi pe pile şi pe bani…

Vezi articol original 618 cuvinte mai mult

Entry filed under: Învăţământ.

Frumosii nebuni ai secolului XXI

1 comentariu Add your own

  • 1. bogdanet  |  16 Octombrie 2012 la 2:12 pm

    SUper tare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 40 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


