Iubirea e ceea ce emiti, nu ceea ce cauti. Iubirea e o stare.

19 Iunie 2012 at 1:10 pm 5 comentarii

Am citit ca intri in aceasta stare cand te cunosti. Oare ma cunosc? Probabil.

Razele pe care le desenam in jurul capului sfintilor sunt de fapt expresii ale descoperirilor din vechime ale omenirii. Sunt imagini ale ideii ca omul trebuie sa fie, in cea mai inalta expresie a sa, un emitent de stari. In principal iubire, apoi recunostinta, si poate mai sunt…

Am fost invatati de mici si poate chiar prin intermediul mentalului colectiv, ca iti cauti iubirea. De fapt ce gasim noi? In cel mai bun caz gasim pe cineva care emite iubire si prin el/ea, invatam cum sa emitem si noi. Sau nu reusim… Urmeaza despartirea sau o viata din care iubirea dispare incet-incet, se retrage in sfera copiilor, nepotilor, mereu solutii palide a ceea ce trebuia sa se intample. Sau confundam iubirea cu dorinta de a fi cu cineva, din teama de a nu fi singuri, cu dorinte sexuale.

Entry filed under: Spiritualitate.

Ta-ca ta-ca In iluzia jocului mintii

5 comentarii Add your own

  • 1. Zaraza Catarig  |  20 Iunie 2012 la 10:50 am

    Si mai adaug… Simt nevoia sa spun ca pe langa emitenti de iubire si recunostinta, e de dorit sa fim ajutor pentru ceilalti. Astfel va functiona mai bine Intregul. Nu numai ca totul e in legatura cu totul, dar orice „rotita” care vrea sa se miste singura, nu va face decat sa perturbe armonia universala. Suntem facuti sa fim rotite angrenate, fiecare aducand cu sine aptitudinile sale.

    Răspunde
  • 2. personalitate autentica  |  27 Iunie 2012 la 1:44 pm

    hmm…foarte bine spus..cred ca iubirea la nivelul ei cel mai profund e intr-adevar o stare ce o emiti si nu o stare ce trebuie gasita. si da sunt de acord si cu zicerea..ca intri in aceasta stare cand te cunosti cu adevarat..caci noi cei mai multi nu ne cunoastem.caci daca ne am cunoaste cu adevarat nu am fi asa dependenti de ceilalti..si de aprecierile lor..ehe..e un subiect profund tare..

    Răspunde
  • 3. Zaraza Catarig  |  27 Iunie 2012 la 1:50 pm

    Nu e ideea mea, sunt doar cuvintele mele… Cand ajungi sa cunosti ceva prin nemijlocita ta experimentare, nu poti sa nu strigi „Asa este!”
    Multumesc pentru comentariu! 😉

    Răspunde
  • 4. Şerban Stănescu  |  3 Februarie 2015 la 2:42 pm

    Mie îmi place să spun „Iubirea este un act de donaţie”. Îmi sună mai bine parcă „a dărui”. E mai uman. Sigur, la scară cosmică, prin prisma fenomenului de sursă secundară, aşa e, dar parcă sună mai cald „Dăruim”. Să zicem că sunt tributar lui Nicu Steinhart? Poate că da…

    Răspunde
    • 5. zaraza26  |  12 August 2016 la 3:10 pm

      … de atunci am mai dat niste bălării la o parte… Sunt si ele frumoase si au scopul lor. Imi place ideea care mi-a venit acum in minte. Printre ele sunt plante tamaduitoare si, intepandu-ma pe drumul meu, mi-au facut si mult bine.
      Revenind la iubire… Iubirea este un act de fiintare. Daca nu stai cu iubirea la masa, daca nu o afli printre toate actiunile tale, daca nu izvoraste la fiecare pas, nu simti ca existi. In esenta lui, omul este iubire. Si inteleg prin iubire acceptarea celuilalt suta la suta. Noi am studiat cuvantul iubire. Dar ea este. Ea traieste, ea curge, ea invie ce atinge. Nu stii ce este cu adevarat pana nu sangerezi iubire. Si nu ma refer la iubirile din carti, la declaratiile unuia catre celalalt. Ma refer la… sa zicem, cand esti singur cuc si totusi traiesti iubirea. Asa, pur si simplu, fara Dumnezeu. Ca oricum noi suntem faţete dumnezeiesti.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 40 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


