Iti multumesc, cires drag, pentru florile tale, pentru fructele tale, pentru tot!

10 Martie 2012 at 10:02 pm 3 comentarii

Dupa 20 de ani poate s-a creat o legatura afectiva intre mine si copacii din gradina casei sotului unde locuiesc.

Din nou a fost taiat un copac inainte sa stiu. Poate voiam sa-mi iau ramas bun de la el. I-as fi multumit pentru flori, pentru fructe… Cand l-am vazut, deja metalul patrunsese in trupul lui inca inghetat. Poate simt si eu ca il doare. Poate ar fi suportat mai usor daca ne-am cere iertare. Nu aveam nevoie sa plang pentru el, doar cateva secunde mi-ar fi trebuit sa reusesc sa spun la aflarea vestii… „ok”.

Iarta-ne, ciresule, ca suntem neinduratori, ca vrem mereu cirese multe, ca am ajuns insensibili.

Imagine

Entry filed under: Spiritualitate.

Scrisoare către profesori… Legea constientei

3 comentarii Add your own

  • 1. zaraza26  |  12 Martie 2012 la 11:24 am

    S-au intamplat mai multe in acea zi… Intai socrul meu a taiat o creanga din cires, practic cel putin jumatate din ce mai ramasese. Anul trecut mai taiasem din el o creanga ce se usca. Stabilisem cu sotul ca plantam un cires anul asta si dupa ce incepe sa faca cirese o sa-l taiem pe cel batran. Dar m-am inselat… Am crezut ca sotul a inteles ca nu cer prea mult si ca imi va spune cand are de gand sa mai taie el sau tatal lui un copac. Dar nu…
    Deci socrul taia creanga. Relativ calma, m-am dus sa ii spun sotului de noua isprava a socrului meu. Putin ma tarziu s-a dus si sotul in gradina si dupa vreo zece minute aud zgomot si vad pe sotul meu taind trunchiul ciresului. Am fost buimacita… Şocul mi-a deschis ochii si mi-am dat seama in cateva secunde ca de fapt cand se taia un copac din gradina fara stirea mea sufeream din cauza ca trebuia sa imi iau ramas bun de la el.

    Răspunde
  • 2. danverab  |  12 Martie 2012 la 1:38 pm

    Se poate spune ca pamantul este viu, eu spun ca e viu prin verdele pe care il are, insa citisem ca el e viu ca un organism. Si apropo de asta trecand o „comiata” pe langa pamant il intreaba ce mai face. – Ce sa fac sunt racit, am luat homo sapiens. Ei stai linistit ca o sa treaca!

    Răspunde
  • 3. Bogdan Mihail  |  27 Martie 2012 la 10:54 pm

    Ma bucur tare mult ca ai chiar o relatie cu plantele tale. Plantele sunt si ele fiinte. Este minunat cum o fiinta creata de Dumnezeu, care nu se misca, atat de firava si frumoasa, simte tot. Te simte atunci cand ii torni apa, te simte daca esti nervos sau fericit.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 37 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


