Cate din convingerile noastre devin reale

19 Februarie 2012 at 9:46 pm 3 comentarii

Am luat ca exemplu convingerea ca avem calitati. Orice om are niste calitati, problema e ca suntem dati la o parte de cei cu tupeu. Care nu-s asa buni ca noi, dar ne iau locul. Dar au curaj.

De-atatea ori spun ca ale noastre convingeri ne creeaza realitatea. Dar e foarte greu sa iti dai seama care convingeri sunt mai puternice in subconstientul nostru, in inconstientul nostru. Astfel, in loc sa devina reala convingerea ca avem calitati, convingerea ca altii au tupeu si ne iau farfuria din fatza, e mult mai puternica si devine reala.

Entry filed under: Spiritualitate.

Scoala fara diplome, dar cu cele mai bune rezultate Lacri, fosta mea colega de facultate, are probleme

3 comentarii Add your own

  • 1. danverab  |  20 Februarie 2012 la 10:53 am

    De fapt este vorba in continuare (chiar daca avem inteligenta) de lupta care se duce intr-e animale. Ce vreau sa spun este ca cel mai puternic, si nu neaparat cel care e inteligent sau care are calitati, este cel care castiga. Singurele lui „calitati” fiind tupeul, nesimtirea, pupincurismul, acapararea de avut necuvenit, si toate astea „calcand pe cadavre”, adica, inseland, mintind, distrugand intr-un fel sau altu colegul, prietenul, fratele, parintii. Da chiar si fratii sau parintii sunt inlaturati in goana dupa putere, atunci cand inteligenta lasa de dorit!

    Răspunde
  • 2. Zaraza Catarig  |  20 Februarie 2012 la 11:05 am

    Eu voiam sa spun ca putem rasturna situatiile in favoarea noastra, numai sa vrem. (sau vorba aia, sa nu lasam pe altii sa… controleze totul).

    Răspunde
  • 3. Bogdan Mihail  |  29 Februarie 2012 la 9:30 pm

    Foarte adevarat! Nu-i asa ca e stupid de-ti vine sa razi?

    Dar chiar daca ne iau farfuria din fata si noi suntem bine inradacinati in convingerile noastre autentice, tot nu trebuie sa ne alarmam. Din contra! Sa simtim compasiune pentru aceia, ca ei de fapt, nu au nimic:(…sau poate au dar si mai rau…nu STIU ca au

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 37 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


