Un alt mod de a percepe Acum-ul

1 Februarie 2012 at 11:01 am 2 comentarii

Poveste veche… termometrele arata temperaturi diferite. Avem acasa mai multe, suntem impatimiti dupa ceasuri si termometre. Daca am putea configura camerele ca si paginile de blog, cred ca am incerca si varianta sa punem in fiecare camera un panou de comanda, cu tot felul de cadrane ale unor aparate care masoara, indica… tot ce se poate masura. Am urmarit cum variaza mai ales temperatura de exterior. Avem un termometru de exterior obisnuit cu alcool, destul de ieftin, si unul in camera, cu senzorul pozitionat foarte aproape de termometrul clasic. Cam in jurul temperaturei de +5 grade Celsius, ele arata valori foarte apropiate, cu diferente de cel mult un grad. Cum se departeaza de aceasta temperatura, in sus sau in jos, diferentele dintre ele cresc tot mai mult. Trebuie sa stiti ca de cateva luni am un sef nou (pentru mine, ca el de fapt a revenit pe acest post), care ia de bun tot ce ii apartine. Adica daca el urmareste termometrul de la masina firmei, categoric ala arata bine!!! Toate celelalte nu sunt bune! Stiu ce fel de om e, asa ca nu il contrazic. Prima data am zis ceva cu jumatate de gura, dar mi-am dat seama ca mai bine tac, ca nu rezolv nimic. Dimpotriva. Astazi discutia se repeta. Si atunci mi-am dat seama ca in Acum-ul in care eram eu si seful, temperatura era de minus 21,5 grade Celsius. Nici mai mult nici mai putin. Nu avea niciun rost sa ii explic lui sau oricui altcuiva, ca era alta temperatura. In fata noastra, termometrul arata fara niciun dubiu minus 21,5 grade. Eram in Acum.

Oare ceea ce ni se pare pe moment e Adevarul? Daca brusc simtim ceva, daca brusc suntem convinsi ca e Altfel, acesta e Adevarul acelui Acum? Poate ca da.

Entry filed under: Spiritualitate. Tags: , .

Şi bine v-am găsit! Sănătate spirituală

2 comentarii Add your own

  • 1. Lacky  |  1 Februarie 2012 la 10:39 pm

    Ce fel de om e seful ?

    Răspunde
  • 2. zaraza26  |  2 Februarie 2012 la 10:48 am

    Ah!
    Nimeni nu-i asa perfect ca sefu’
    Si simpatic si destept… ce om !
    Nimeni nu-i asa perfect ca sefu’
    Nici un fir de par pe piept… ce om !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 37 de urmăritori

Primele viorele din gradina mea! Vi le ofer!

Risipirea norilor…

Panseluta-minune

Rasarit

Carciumarese din gradina mea

Mar imbujorat in Moldova

Clăi de fân în Ardeal

Ianuarie 2012

Ghioceii lui 10 martie 2012

Pisica mea africana

Alo, am ajuns cu bine, dar ma simt cam straina!…

Crizantema

Invitatie de nerefuzat la o plimbare

Apus de soare la Tasnad

Prima mea floare de ceara

Buburuza

Orice drum duce undeva!


